Nieuws

 

Van Straaten Post is continu in ontwikkeling. Via onze website houden wij u op de hoogte van het nieuws binnen en rondom ons bedrijf.

 


10 november 2017

Bezorgplanning rond de feestdagen
De maand december komt er weer aan. Een maand waarin veel post en pakketten worden verzonden. Op 5 december rijden wij volgens reguliere tijden; eerder afhalen is dan helaas niet mogelijk. Kerst valt dit jaar op maandag en dinsdag 25 en 26 december. Dit betekent dat op deze twee dagen de post niet wordt afgehaald. Woensdag, donderdag en vrijdag 27, 28 en 29 december wordt de post volgens de reguliere planning afgehaald. Op maandag 1 januari 2018 wordt geen post afgehaald. Vanaf dinsdag 2 januari 2018 wordt weer volgens de reguliere planning afgehaald en bezorgd. De exacte planning, staat in onderstaande tabel.
 

Ophaaldatum bij klanten Bezorging 24-uurs post Bezorging 48/72-uurs post
Vrijdag 22 december 2017 Zaterdag 23 december 2017 Woensdag 27 december 2017
Maandag 25 en 26 december 2017 Gesloten Gesloten
Woensdag 27 december 2017 Donderdag 28 december 2017 Zaterdag 30 december 2017
Donderdag 28 december 2017 Vrijdag 29 december 2017 Zaterdag 30 december 2017
Vrijdag 29 december 2017 Zaterdag 30 december 2017 Dinsdag 2 januari 2018
Maandag 1 januari 2018 Gesloten Gesloten
Dinsdag 2 januari 2018 Woensdag 3 januari 2018 Donderdag 4 januari 2018

Is uw bedrijf gesloten tijdens de feestdagen?
Mocht uw organisatie tijdens de feestdagen gesloten zijn, geef dit dan alstublieft tijdig aan ons door via online alles regelen. Vul hier ook uw klantnummer in, deze vindt u op onze facturen.
 
Winterse omstandigheden?
Gedurende de wintermaanden probeert Van Straaten Post zo veel mogelijk rekening te houden met de weersomstandigheden. Dit betekent dat bij winters weer en bij een weeralarm een uur eerder wordt gestart met de afhaalroutes. De bezorging van uw post en pakketten kan incidenteel vertraging oplopen en wanneer er sprake is van sneeuw en/of ijzel. Wij vragen hiervoor uw begrip.


Vrijdag 15 september 2017

Sandd realiseert in combinatie met Van Straaten Post de gewenste positie in de Nederlandse 24-uurs postmarkt

Postbedrijf Sandd heeft overeenstemming bereikt over de overname van Van Straaten Post. Het gecombineerde bedrijf is in staat zowel de niet- tijdkritische (48- en 72-uurs) alsook de tijdkritische (24-uurs) zakelijke markt te bedienen, met 100% landelijke dekking en vijfdaagse bezorging. Hiermee geeft het bedrijf uitvoering aan de door haar ingezette strategie om te kunnen opereren als volwaardig alternatief in de Nederlandse postmarkt, hand in hand met eerlijke prijzen. De transactie ligt ter goedkeuring bij de Autoriteit Consument & Markt (ACM).

  • De combinatie biedt het volledig dienstenpakket voor zakelijke klanten en positioneert zich optimaal voor een rol in de bezorging van consumentenpost
  • De overname is zeer voor de hand liggend en legt een basis voor duurzame concurrentie op de postmarkt
  • Postbezorgers krijgen een werkgever met meer slagkracht

Sinds de liberalisering in 2009 van de Nederlandse postmarkt, heeft deze zich ontwikkeld tot een van de meest innovatieve van Europa. Vooral zakelijke klanten hebben de afgelopen jaren geprofiteerd van gunstiger tarieven dan in andere landen. Nu er een sterk alternatief is voor de marktleider op de postmarkt kan de consument deze voordelen ook gaan ervaren.

Sandd bevestigt met deze overname haar positie als uitdager in de markt. De dienstverlening van Sandd en Van Straaten Post is zeer complementair. Door de combinatie kan zij een volledig dienstenpakket bieden in ieder marktsegment en geeft zij uitvoering aan haar ambitie om de aangewezen partij te zijn voor de uitvoer van een deel van de Universele Post Dienst (UPD) voor consumenten en kleine zakelijke gebruikers, met behoud van kwaliteit en tegen lagere kosten.

Eind 2016 heeft Sandd een plan ingediend bij het ministerie van Economische Zaken voor de uitvoering van de UPD. Onder invloed van de positieve reacties uit de markt en vanuit de politiek heeft Sandd een programma ten uitvoer gebracht om haar organisatie daar ook operationeel klaar voor te maken. In dat kader droeg voormalig CEO Ronald van de Laar zijn taken al sinds juni grotendeels over aan toenmalig COO Rob Brakenhoff, zodat Van de Laar zich volledig kon concentreren op de totstandkoming van de overname.

Ronald van de Laar, Voorzitter van de Raad van Commissarissen: “Met dit succes hebben wij ons strategisch tweejarenplan gerealiseerd en is mijn opdracht als CEO volbracht. Het is nu een goed moment om de directie te vernieuwen en aan te passen aan onze nieuwe ambities. Rob Brakenhoff is inmiddels aangesteld als CEO en Paul van Straaten zal de rol van CCO gaan invullen. Ik heb een groot vertrouwen dat zij Sandd verder zullen brengen als modern bezorgbedrijf. Vanuit mijn nieuwe rol als Voorzitter van de RvC zal ik hen blijven steunen.”

Rob Brakenhoff, CEO van Sandd: “Deze overname is een belangrijke ontwikkeling voor ons bedrijf aangezien de klant kritischer wordt en vraagt om steeds snellere levering. Ook zien we dat door digitalisering, zowel in de zakelijke als in de particuliere postmarkt, een krimp waarneembaar is van circa 10 procent per jaar. Dit vereist voortdurende innovatie van postbedrijven, terwijl regelgeving achterblijft qua modernisering. In een markt die onder druk staat zijn we door de overname van Van Straaten Post in staat ons servicekader te verruimen en klanten de gebruikelijke diensten te bieden tegen de prijzen die ze gewend zijn.”

Paul van Straaten, Algemeen Directeur en oprichter van Van Straaten Post: “De convergentie van onze netwerken leent zich voor snelle efficiencyverbetering. De technologisch innovatieve codering van Sandd en haar routing systeem via de SanddApp, wordt geïntegreerd met de GPS-tracking van Van Straaten Post en gaat onze klanten verzekeren van de best mogelijke handling van post. Klanten zullen voordeel ondervinden van een gecombineerde operatie die op alle vlakken sterker wordt.

Sandd heeft na de overname een verwachte omzet van circa EUR 195 miljoen in 2017 en ruim 20.000 medewerkers. Financiële details van de transactie worden niet bekend gemaakt. Afronding is naar verwachting in het vierde kwartaal van 2017.


Donderdag 23 maart 2017

Bezorging rond de komende feestdagen!
De lente en vrije dagen staan weer voor de deur. Rond Pasen, Hemelvaart en Pinksteren zijn er aangepaste breng en haal dagen van uw post en pakketten. Op Goede Vrijdag en Bevrijdingsdag geldt de reguliere breng en haalservice. In verband met Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag en Tweede Pinksterdag streven wij ernaar de post en pakketten op de eerstvolgende werkdag na de betreffende feestdag te bezorgen.

 

Feestdag Datum Brengservice Haalservice
Goede Vrijdag 14-04-2017 Ja Ja
Tweede Paasdag 17-04-2017 Nee Nee
Koningsdag 27-04-2017 Nee Nee
Bevrijdingsdag 05-05-2017 Ja Ja
Hemelvaartsdag 25-05-2017 Nee Nee
Tweede Pinksterdag 05-06-2017 Nee Nee

Is uw bedrijf gesloten rond Pasen, Hemelvaart of Pinksteren?
Mocht uw organisatie gesloten zijn, geef dit dan alstublieft tijdig aan ons door via online alles regelen. Vul hier ook uw klantnummer in. Deze vindt u op onze facturen.


Donderdag 2 februari 2017

Enthousiasme en nieuwe klanten tijdens de Vakbeurs Facilitair in de jaarbeurs Utrecht
Op 25, 26 en 27 januari 2016 stond Van Straaten Post op de Vakbeurs Facilitair & Gebouwenbeheer in de Jaarbeurs te Utrecht. Alle accountmanagers waren gedurende deze dagen vertegenwoordigd om zoveel mogelijk potentiele nieuwe klanten te spreken. Iedereen zag er prachtig uit en met een heerlijke kop koffie werd de klant zeer professioneel te woord gestaan. Het was een zeer interessante beurs voor inkopers, facilitaire managers, directeuren en logistiek managers. In totaal zijn er meer dan …..leads gerealiseerd: organisaties met interesse in onze dienst. We kijken terug op een zeer succesvolle beurs!


Maandag 16 januari 2017

Van Straaten Post staat op de vakbeurs Facilitair in de Jaarbeurs te Utrecht

Op 25, 26 en 27 januari staat Van Straaten Post op de Jaarbeurs in Utrecht. Voor de derde keer doen we mee en willen we op een laagdrempelige manier meer bekendheid geven aan ons bedrijf en kennis maken met nieuwe klanten. Het is een zeer interessante beurs voor inkopers, facilitaire managers, directeuren en logistiek managers. Als u ook geïnteresseerd bent, kom dan vrijblijvend met ons kennismaken. We staan in hal 1, stand nummer E2 in de jaarbeurshallen in Utrecht. Graag verwelkomen we u vanaf 10:30 uur met een lekker kop koffie! Via deze link (http://registratie.holapress.com/register/MTc3NC45Ni40MDU0NTRiNA) kunt zich gratis registreren.


Dinsdag 5 juli 2016

Nieuwe sorteerlocatie in Noord Nederland opent haar deuren

Op maandag 4 juli is onze nieuwe sorteerlocatie in Meppel geopend. Vanuit deze locatie zullen gefaseerd diverse klanten in Drenthe, Groningen en Friesland worden bediend. Een prachtig pand met voldoende mogelijkheden om ook onze groei in Noord Nederland in de toekomst aan te kunnen.Van Straaten Post_Locatie Meppel


Donderdag 26 mei 2016

Trots: De gemeente Amsterdam start op 1 juni met onze dienstverleningVan Straaten Post_Start Gemeente Amsterdam
Sales Manager Lotte de Boer aan het woord: “Op dinsdag 24 mei jl. werd het officieel: het contract met de gemeente Amsterdam werd door onze directeur Paul van Straaten en de gemeente Amsterdam ondertekend. En aanstaande woensdag, 1 juni, is het zover: we starten met het verzorgen van de post van de gemeente Amsterdam. De afgelopen maanden zijn verschillende collega’s zeer druk geweest met alle voorbereidingen. Onder dit contract valt namelijk niet alleen de gemeente, maar ook de post van onder andere GVB, Waternet en het Stedelijk Museum. Dit betekent een forse volumestijging per dag, waarvan een heel groot deel in het postcodegebied van Amsterdam. Om dit volume goed te kunnen verwerken zijn veel nieuwe collega’s aangenomen (zowel in de sortering als in de bezorging) en is het aantal bezorglocaties in/rondom Amsterdam fors uitgebreid.


Donderdag 28 april 2016

Bovenverdieping hoofdkantoor Nieuwegein: eerste collega’s nemen hun intrekVSP-pand

Wat niemand bij de verhuizing anderhalf jaar geleden naar Nieuwegein had verwacht, is nu een feit: op donderdag 28 april zijn de eerste werkplekken ingericht op de bovenverdieping van ons hoofdkantoor in Nieuwegein. Het grote aantal nieuwe collega’s op kantoor heeft ervoor gezorgd dat de eerste twee verdiepingen al te krap zijn geworden.

 

 


Dinsdag 1 maart 2016

Landelijk bezorgnetwerk: in maart wederom mooie uitbreidingenUitbreiding_Maart 2016
Onze afdelingen Logistiek en Bezorgmanagement zijn momenteel erg druk met de voorbereidingen voor de opening van vier nieuwe bezorgdepots. Verspreid over Nederland zullen onze blauwe scooters daarmee in nog meer plaatsen in Nederland zichtbaar worden! De depots die openen: Depot Ede (8 maart), Depot Dordrecht (8 maart), Depot Nijmegen (8 maart) en Depot Den Haag (15 maart).


Vrijdag 26 februari 2016

Eerste klantpanel: “Beste klant, wat vindt u eigenlijk van Van Straaten Post?”Klantpanel
In de derde en vierde week van februari heeft onze afdeling Sales twee bijeenkomsten georganiseerd. Uitgenodigd waren 2 groepen klanten, waarbij het doel van de avonden was om te horen wat klanten nou van Van Straaten Post vinden en hoe ze ons in de toekomst zien. Er kwamen grote klanten op af; onder andere Hogeschool van Utrecht, Graydon, Hema/Bijenkorf en ROC Zadkine rotterdam gaven in leuke discussies hun mening. En die was bijna zonder uitzondering erg positief! De belangrijkste redenen waarvoor klanten voor Van Straaten Post gekozen hebben, zijn de voordelige tarieven, het gemak van onze dienstverlening en vooral ook het goede gevoel dat ze bij onze medewerkers hadden en nog steeds hebben. En dat was precies de aanbeveling voor de toekomst van bijna alle klanten: blijf zo leuk, fris en enthousiast als jullie nu zijn en blijf doen wat je belooft; een dikke pluim dus voor zowel de verkoopmedewerkers als de chauffeurs. Studenten van de Hogeschool Utrecht zijn in meerdere sessies betrokken geweest bij deze bijeenkomsten en hebben meegedacht over toekomstige verbeteringen.


Maandag 18 januari 2016

Volop enthousiasme en leads tijdens de Vakbeurs FacilitairFacilitaire beurs_Van Straaten Post_2016
Op 13, 14 & 15 januari 2016 vond de 18e editie van de vakbeurs Facilitair plaats in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch. Voor de 2e keer nam Van Straaten Post deel aan deze beurs met een mooie eigen stand, mét barista. Het waren drie succesvolle dagen! De sales-dames allemaal prachtig gekleed in dezelfde blauwe jurkjes en de heren strak in pak presenteerden Van Straaten Post op een geweldige, vlotte en professionele manier. Bezoekers, waaronder inkopers, facilitaire managers, directeuren, logistiek managers. In totaal zijn er meer dan 300 goede leads gerealiseerd: organisaties met interesse in onze dienst. We kijken terug op een zeer succesvolle beurs.

 


Dinsdag 5 januari 2016

Fantastische nieuwe klanten, enorme volumestijgingNIeuwe klanten_Januari 2016

Een kleine greep uit de 150 nieuwe klanten die in januari zijn

gestart met de dienstverlening van Van Straaten Post: Radio 538,

Gemeente Schiedam, Bayer, Gemeente Arnhem, Ikazia Ziekenhuis

en de Dierenbescherming. Naast de nieuwe klanten, zijn er de afgelopen

weken tientallen kersverse chauffeurs en/of postsorteerders aangetrokken om het gestegen volume tijdig te kunnen verwerken.

 


Maandag 21 december 2015

Van Straaten Post kerstdiner druk bezochtKerstdiner_2015
Zo’n driehonderd collega’s hebben afgelopen zondag het jaarlijkse kerstdiner met veel plezier bezocht. Medewerkers van diverse vestigingen in Nederland waren aanwezig en er was een vrolijke mix van onder andere chauffeurs, bezorgmanagers, postbezorgers en accountmanagers. Uit de speech van directeur Paul van Straaten bleek de enorme groei: ruim de helft van alle aanwezigen werkt nog geen jaar bij Van Straaten Post: Met volle trots op naar 2016.


VRIJDAG 27 NOVEMBER 2015

Van Straaten Post ISO 9001:2015 -gecertificeerdISO

Sinds november 2015 is Van Straaten Post voor ISO 9001:2015 gecertificeerd!
Van Straaten Post voldoet aan de eisen en daar zijn wij heel trots op! De ISO norm 9001:2015 is dé wereldwijde managementsysteemnorm en beschrijft de processen binnen een bedrijf die bijdragen aan klanttevredenheid en de kwaliteit van onze diensten. Het certificaat laat zien dat wij onze processen goed managen. Dat is belangrijk als postvervoerbedrijf, omdat wij daarmee onze klanten de zekerheid geven volgens bepaalde standaarden en vooraf gedefinieerde stappen te werken en daarmee kwaliteit bieden.

 


MAANDAG 26 OKTOBER 2015

NIEUWEGEIN – Klanttevredenheidsonderzoek: een 7,9!Van Straaten Post_KTO
We zijn supertrots te kunnen melden dat het cijfer dat onze klanten hebben gegeven aan hoe tevreden ze zijn over Van Straaten Post is uitgekomen op een 7,9! Een geweldig cijfer waaraan al onze chauffeurs, postsorteerders, postbezorgers en kantoormedewerkers hebben meegeholpen. De uitkomsten in het kort:
– Eindcijfer 7,9: prachtig!
– 33% van alle klanten heeft meegewerkt, een enorm percentage
– 74% zou ons zeker aanbevelen aan anderen
– Klanten omschrijven Van Straaten Post als klantvriendelijk, flexibel, service-gericht, goedkoop en betrouwbaar

 


Woensdag 23 september 2015

NIEUWEGEIN – Van Straaten Post in het nieuwsVan Straaten Post In het nieuws      
Het kan bijna niet ongezien zijn gebleven: Van Straaten Post directeur Paul van Straaten stond op zaterdag 19 september met een groot artikel in het AD en op bijna alle nieuws-sites. Onderwerp was de concurrentie met PostNL en de tegenwerking waar Van Straaten Post vooral financieel mee te maken heeft. Paul heeft met succes deze zaak aangekaart bij postmarkt-toezichthouder ACM. Klein duimpje tegen de reus, David tegen Goliath, zo werd de vergelijking gemaakt. Het volledige artikel vindt u via deze link.

 


Donderdag 17 september 2015

NIEUWEGEIN – Regionaal piek-volume Van Straaten Post stijgtVan Straaten Post Piekvolume

Het aantal dagpost-klanten stijgt gigantisch en daarmee neemt ook het regionale volume op onze bezorgdepots enorm toe. Erg positief omdat onze 24-uurs postbezorgers daardoor efficiënter door hun bezorgwijk kunnen rijden. Onder andere op bezorgdepots Utrecht (Gemeente Utrecht), Amersfoort (Meander ziekenhuis, Beweging 3.0) en Deventer (Gemeente Deventer) wordt dit steeds beter zichtbaar. Via de GPS-gecontroleerde bezorging wordt van al deze poststukken nauwlettend gevolgd of deze op tijd op de juiste adressen worden bezorgd.

 


Maandag 31 augustus 2015

NIEUWEGEIN –Nieuwe Van Straaten Post-postbakkenVan Straaten Post Postbak

Per 31 augustus zijn nieuwe Van Straaten Post postbakken in gebruik genomen. Alle PostMobiel-klanten door geheel Nederland ontvingen op 28 & 31 augustus deze nieuwe nette donkerblauwe postbakken met het eigen Van Straaten Post logo erop. Een erg mooi stukje reclame voor het bedrijf.

 

 


Vrijdag 7 augustus 2015

NIEUWEGEIN – Twee nieuwe ziekenhuizen als klant – medische post extra kritischMedische post

Wederom twee ziekenhuizen die zijn gestart met de dienstverlening van Van Straaten Post: het Vlietland Ziekenhuis (Schiedam) en het Amstelland Ziekenhuis (Amstelveen). Net als voor alle andere klanten, zijn zowel een goede chauffeurs-, sorteer- als bezorgkwaliteit hierbij essentieel. De grote hoeveelheid post die deze ziekenhuizen dagelijks aanleveren, bestaat namelijk uit persoonlijke dossiers, afspraken voor operaties en medische monsters. Ontzettend belangrijk dus dat het gehele logistieke proces vlekkeloos verloopt en daarmee alle poststukken binnen 24 uur op de juiste adressen worden bezorgd.

 

 


Maandag 27 juli 2015

NIEUWEGEIN – Van Straaten Post verzorgt uitnodigingen QmusicVan Straaten Post QMusic2

In de week van 20 juli heeft Van Straaten Post direct een mooie opdracht uitgevoerd voor nieuwe klant Qmusic: Voor het 10-jarig bestaan van de radio-zender heeft Van Straaten Post honderden grote pakketten verzorgd en in vrachtauto’s getransporteerd. De inhoud van de pakketten: uitnodigingen van Qmusic in de vorm van heliumballonnen.

 

 


Woensdag 15 juli 2015

UTRECHT- De Van Straaten Post BBQ: groot succes!Van Straaten Post Bbq
Ook dit jaar was het weer prettig vertoeven op de Van Straaten Post BBQ en bleef het gelukkig droog. Medewerkers van alle locaties, zowel van het hoofdkantoor, de sorteervestigingen als de bezorgdepots waren hierbij aanwezig en dus dronken de aanwezige bezorgers, sorteerders, chauffeurs, accountmanagers en de directie heel gezellig samen een biertje.

 

 


Vrijdag 3 juli 2015

NIEUWEGEIN – Tour de France: Van Straaten Post bezorgt 160.000 wijkberichtenVan Straaten Post Tour de France

Voor De Gemeente Utrecht heeft Van Straaten Post eind juni ruim 160.000 wijkberichten huis-aan-huis bezorgd. Bij alle particulieren, winkels en bedrijven moest het wijkbericht “Utrecht kleurt geel tijdens de Tour de France” worden bezorgd, wat met name duidelijkheid moest geven over de parkeergelegenheid in de stad. Van Straaten Post heeft deze opdracht binnen een paar dagen georganiseerd, iets waar we erg trots op zijn! Vooral de bezorgmanagers hebben hier veel werk in de voorbereiding, controles en organisatie zitten. Alle reguliere- en flex postbezorgers hebben over-uren gedraaid om alle wijkberichten op tijd op de juiste adressen in Utrecht, De Meern, Vleuten, Haarzuilens en Nieuwegein te krijgen. Ook zijn diverse postsorteerders te hulp geschoten om resterende bezorgwijken te kunnen bezorgen. Alle complimenten voor de flexibiliteit, inzet en hulp bij de uitvoering van deze mega-klus.

 

 


Dinsdag 30 juni 2015

NIEUWEGEIN – BHV-trainingVan Straaten Post BHV
Een delegatie van alle sorteerlocaties is in Nieuwegein op opfriscursus BHV geweest. Doel tijdens deze twee dagen was er voor te zorgen dat elk BHV-lid precies weet wat hij moet doen in het geval van een calamiteit. Tijdens deze cursus zijn alle facetten van de BHV behandeld zoals reanimatie & brand blussen en zijn er een aantal praktijk gerichte oefeningen uitgevoerd. Tevens is er uitgebreid gesproken en geoefend op het ontruimingsplan. Al met al zeer nuttig en noodzakelijk.

 

 


Maandag 1 juni 2015

AMERSFOORT – Onze vestiging in Amersfoort is verhuisdVan Straaten Post bord
Onze vestiging in Amersfoort is verhuisd; vestigingsmanager Leon Jurres aan het woord: “Aan alles komt een eind, zo ook aan mooie de tijd op onze oude vestiging. Maar na elk eind, is er een nieuw begin: Per 1 juni is onze vestiging namelijk verhuisd van de Heliumweg 7 naar de Argonweg 10. We hebben nu een groter en eigen bedrijfspand. Van hieruit kunnen we nog beter onze werkzaamheden verrichten en hebben we efficiëntere toegangsmogelijkheden voor alle auto’s en bezorgscooters: Iedereen is hier erg blij mee!”

 

 


 

Dinsdag 28 april 2015

NIEUWEGEIN – Van Straaten Post compenseert CO2-uitstootFoto_Trees 4 all

Voor geheel 2014 heeft Van Straaten Post de CO2 uitstoot van haar totale wagenpark gecompenseerd middels Trees for All. Deze stichting draagt bij aan een duurzame wereld en investeert daarmee in de toekomst. Trees for All is de enige stichting in Nederland mét CBF keur waar compensatie mogelijk is in duurzame projecten. Deze projecten hebben een economische, ecologische en sociale meerwaarde voor de samenleving en dragen bij aan een gezonder klimaat.

 


 

Vrijdag 27 maart 2015

GOUDA – Van Straaten Post opent eerste bezorgdepot met elektrische scootersGouda

 

Van Straaten Post start in april een nieuw bezorgdepot in Gouda/Waddinxveen. Voor onder andere de gemeente Gouda/Waddinxveen en diverse andere klanten uit deze regio, zullen onze kersverse postbezorgers de dagelijkse post gaan bezorgen. Alle poststukken worden bezorgd per elektrische scooter: erg goed voor het milieu!

 


 

Maandag 19 januari 2015

‘S-HERTOGENBOSCH – Facilitaire beurs: Van Straaten Post presenteert zichFacilitaire beurs_Van Straaten Post2

Op 14, 15 & 16 januari 2015 vond de zeventiende editie van de vakbeurs ‘Facilitair’ plaats in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch, waaraan ruim 400 exposanten deelnamen. Van Straaten Post presenteerde zich op de beursvloer middels een grote stand, waarmee de 20.000 bezoekende beursgasten een goede indruk konden krijgen van het dienstenaanbod én de voordelen van het postbedrijf. Zo was er naast de interesse in de barista veel aandacht voor de bezorgscooter voorzien van GPS.

 


 

Dinsdag 3 November 2014

ROTTERDAM – Van Straaten Post, nu ook met eigen postbezorging in Zuid Holland: depot Rotterdam Hoogvliet opent haar deuren!Logo_VSP_Nieuws

Na de start, alweer ruim een jaar geleden, van de eerste PostMobiel-klanten in o.a. Rotterdam, Delft en Den Haag, opent Van Straaten Post nu ook het eerste bezorgdepot in Zuid Holland. Om precies te zijn in Hoogvliet Rotterdam. De eerste enthousiaste scooterbezorgers starten dinsdag 4 november met de postbezorging in o.a. Spijkenisse en Rotterdam-Zuid. Zoals op de onlangs geopende vestigingen in Odijk, Bussum en Apeldoorn, zijn ook in Rotterdam alle scooters voorzien van GPS zodat de bezorging realtime gevolgd kan worden. Wij wensen de postbezorgers van ons nieuwe depot heel veel plezier en succes in hun werkzaamheden!


 

Donderdag 28 augustus 2014

NIEUWEGEIN – Van Straaten Post gaat verhuizen! Ons hoofdkantoor verhuist per 1 september 2014 van Groenekan naar een nieuwe locatie: Edisonbaan 4 3439 MNNieuws_Verhuizing Nieuwegein.

Een voor Van Straaten Post geweldige stap: we verhuizen naar een groter en mooier pand waar wij de huidige groei en ontwikkeling verder kunnen voortzetten. De bedrijfs- en kantoorruimte verviervoudigt hiermee en ook de verbeterde uitstraling past perfect bij onze ambities. Aan onze dienstverlening veranderen wij niets: Van Straaten Post blijft haar klanten volledig ontzorgen op het gebied van post, direct mailings en pakketten.


 

Woensdag 4 juni, 2014

realtrackerODIJK – Van Straaten Post opent haar deuren in Odijk. Vanuit dit nieuwe bezorgdepot vindt de dagelijkse postbezorging met eigen postbodes plaats in de regio Zeist/Bunnik/Houten.

Odijk volgt daarmee Bussum, waar Van Straaten Post twee weken geleden ook al een bezorgdepot opende.

Vanuit deze bezorglocaties vertrekken dagelijks tientallen postbodes per scooter om de 24-uurs post van o.a. de Gemeente Bunnik te bezorgen. Alle scooters worden via GPS gecontroleerd en zo is per poststuk te achterhalen waar en op welk tijdstip er bezorgt is. Dit geeft Van Straaten Post het unieke voordeel om haar klanten via een nog hogere bezorgkwaliteit te kunnen bedienen.


Dinsdag 13 mei, 2014

foto_scooters-Bussum2BUSSUM – Met een nieuw bezorgdepot in Bussum start Van Straaten Post met scooterbezorging buiten haar hoofdkantoor in Groenekan, Utrecht.

Bussum is daarmee de eerste locatie vanuit waar postbodes per scooter dagelijks 24-uurs post gaan bezorgen. Deze post bestaat onder andere uit loonstroken, contracten, facturen, testamenten, maar ook verhuisberichten, medische post en toegangskaarten voor bijv. theaters. Van Straaten Post gaat haar klanten (momenteel een kleine 2.000 waaronder gemeenten, ziekenhuizen, accountantskantoren en diverse multinationals) via deze scooterbezorging in ’t Gooi middels Real-time-tracking een nog betere dienstverlening bieden.

Nieuwsbericht beurs 2 februari

ing-bespaar direct

Persoonlijke offerte

Wat kunt u besparen?
Vraag een persoonlijke offerte direct online aan.

Offerte aanvragen

 

Meer weten?

Meer weten over Van Straaten Post? Download onze brochure of neem contact met ons op.
Wij beantwoorden uw vragen graag

T.:0346-213810
E: info@vanstraatenpost.nl

Download brochure