Geschiedenis

Van Straaten Post is sinds 2004 actief op de postmarkt. In de afgelopen ruim 10 jaar is er veel veranderd, zowel in de postmarkt als binnen ons bedrijf. Een korte tijdlijn:

2004

Oprichting Van Straaten Post door huidig algemeen directeur Paul van Straaten. Na het aannemen van enkele postbezorgers rondom Groenekan, worden de eerste klanten met regionale direct mailings bediend.

2005

De stad Utrecht wordt ingevuld, zowel met postbezorgers als met het binnenhalen van enkele grote Utrechtse bedrijven.
Van Straaten Post breidt haar diensten uit met Exclusieve huis-aan-huis bezorging.

2006

Het verzorgingsgebied wordt verder uitgebreid, zodat ook Flevoland en een deel van Zuid-Holland met eigen postbezorgers wordt bezorgd.

2007

Van Straaten Post rolt een landelijk dekkend 96-uurs bezorgnetwerk uit door samenwerking met ruim 40 regionale postbedrijven. Hierdoor weten ook steeds meer landelijke direct-mailing klanten Van Straaten Post te vinden. Uitbreiding huidig pand in Groenekan.

2008

Van Straaten Post start met het geheel verzorgen van pakketmailings, zowel het inpakken als de verzending ervan.

2009

De Postmarkt wordt geliberaliseerd zodat elk postbedrijf dat aan de eisen van de Postwet 2009 voldoet, in Nederland ook brieven mag gaan bezorgen. Van Straaten Post komt met PostNL een retourenregeling overeen, zodat alle retourpoststukken bij Van Straaten Post worden terug bezorgd. Oprichting operationele vestiging Deventer. Van Straaten Post start met de bezorging van bezorgwijken voor Selektmail/DHL Global Mail.

2010

Uitbreiding huidig pand in Groenekan. Van Straaten Post gaat grote volumes voor PostNL-dochter Netwerk VSP sorteren en bezorgen.

2011

Voor meerdere gemeenten bezorgt Van Straaten Post de ‘Plastic-Hero-mailing’, de zakken waarmee particulieren hun plastic afval aan de straat kunnen zetten Van Straaten Post drukt, verpakt en bezorgt de nationale griepprikmailing, de oproepen voor griepprik, door geheel Nederland.

2012

Van Straaten Post start met een nieuwe dienstverlening: PostMobiel, waarbij de nadruk ligt op dagelijkse post en pakketten en de 24-uurs bezorging hiervan.
Maatschappelijk verantwoord ondernemen speelt een steeds belangrijkere rol: diverse samenwerkingen met sociale werkplaatsen worden aangegaan en het ‘Milieu Keurmerk Post’ mag worden gevoerd.

2013

Oprichting operationele vestigingen Amersfoort en Delft. Uitbreiding wagenpark met 25 voertuigen en evenzoveel enthousiaste chauffeurs.

2014

Diverse bedrijven met vestigingen over geheel Nederland worden klant bij Van Straaten Post; onze bedrijfswagens zijn vanaf nu ook te zien in Groningen, Helmond en Amsterdam. Alle chauffeurs van Van Straaten Post volgen de cursus ‘Het Nieuwe Rijden’ waarbij veiligheid en zuinigheid centraal staat. Tevens worden alle voertuigen voorzien van GPS. De eerste Van Straaten Post-bezorgscooter met track & trace gaat de weg op.
De opening bezorgdepots Bussum en Odijk.

2015

Van Straaten Post breidt haar commerciële activiteiten uit naar Groningen, Friesland, Brabant en Limburg
De opening van diverse bezorgdepots door geheel Nederland, van Breda tot Zwolle

Veel Gemeenten en Ziekenhuizen worden klant, o.a. De Gemeente Utrecht, De Gemeente Nieuwegein, Vlietland Ziekenhuis en Amstelland Ziekenhuis

 

Diensten

Dagelijkse post en pakketten
Direct mailings
Prepostrale verwerking
Drukwerk

 

ing-bespaar direct

Persoonlijke offerte

Wat kunt u besparen?
Vraag een persoonlijke offerte direct online aan.

Offerte aanvragen

 

Meer weten?

Meer weten over Van Straaten Post? Download onze brochure of neem contact met ons op.
Wij beantwoorden uw vragen graag

T.:0346-213810
E: info@vanstraatenpost.nl

Download brochure